zaterdag 27 juli 2013

al het begin is moeilijk

Ik kom er maar niet is. Zowel als deze blog (hoe werkt alles?) en de financieen niet. Heel frustrerend is dat. Vorige keer zou wilde ik a.fas bijwerken (loop nog maar 10wk achter..) en die deed het niet, dus straks nogmaals proberen.
Manlief en ik hebben afgesproken om iedere week 100 euro te gaan pinnen en op is op. Dan hoor ik je denken, ojeee daaaaar gaaan we... Nou inderdaad. Gister moest ik boodschappen doen en ik ben naar de l.idl gegaan. Natuurlijk had ik veel tijd over en een lijstje gemaakt (dus niet). Al met al stond ik bij de kassa en het was 80 euro!!! Naar mijn idee had ik niet eens zoveel. Toen bedacht ik me op de terug weg dat de kapper vandaag zou komen om mijn man en zoon te knippen, dat is al 20 euro. En ik moet ook nog een cadeautje halen voor schoonvader. Het begint dus al heel goed, haha. Uiteindelijk cadeautje gepint en kapper heeft geld gekregen uit de portemonnee.
Cadeautje was 20 euro dus voor volgende week hebben we maar 80 euro.
Dan moet ik toch echt een boodschappenlijstje gaan maken als ik wil dat dit plan gaat slagen. Ik hou me maar voor dadelijk heerlijk 15000 euro te hebben op de bank. Hoe geweldig zou dat zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten